wtorek, 10 września 2013

Chrońmy podłogi!

Kiedy w swoim domu będziemy mieli już położone podłogi, należy pomyśleć o ochronie ich. Nie tylko przez używanie odpowiednich środków chemicznych, które będą chronić i konserwować odpowiednią nawierzchnię, ale również dzięki matom wejściowym i wycieraczkom. Ja w swoim domu wszystkie wcześniej wymienione metody. O ile nie miałem problemów z doborem środków chemicznych (ale ekologicznych!), o tyle gdy chciałem wybrać matę wejściową i wycieraczki napotkałem pewne trudności. Jaką mate wybrać, czy będzie ona miała odpowiednią jakość, jaką wielkość wybrać? Z pomocą przyszedł ten sklep internetowy, w którym można zakupić maty i wycieraczki podłogowe. Mają bardzo duży wybór wycieraczek oraz można nawet wykonać je na zamówienie! Wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie, a formularz kontaktowy jest bardzo prosty w obsłudze. Sklep oferuje bardzo duży wybór: od wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych, przez maty ochronne po krzesła, aż po maty antyzmęczeniowe.
Sam osobiście sprawdziłem ich jakość i mogę polecić. Później dopiero się dowiedziałem, dlaczego kupione przeze mnie wycieraczki są tak skuteczne. Mają wysoką wchłanialność wody i zanieczyszczeń stałych aż do 6 l/ m kwadratowy oraz kurzu i brudu aż do 4 kg/ m kwadratowy.

Zobaczcie, jakie wycieraczki wybrałem:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz