sobota, 7 grudnia 2013

Łóżko z baldachimem - sen dorosłej królewny

Łoża z baldachimem kojarzą się z odrobinę staroświecką lub romantyczną sypialnią, co jednak dla mnie jest ich dużą zaletą. Łożę z baldachimem dostaniesz gotowe w wielu sklepach. Na szkielecie takiego łóżka rozciągasz materiały jakie Ci się podobają. One właśnie zbudują baldachim i określą charakter sypialni. W indi-shopach jest duży wybór świetnych tkani, jeśli więc śnisz o sypialni w klimacie orientu, to najłatwiejszy sposób na jej wyczarowanie. Miękkie tiule będą natomiast doskonałym wyborem zwłaszcza do małej sypialni, bo jej nie przytłoczą.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łóżko jest główną częścią umeblowania każdej sypialni i to nad jego wyborem powinniśmy się najpierw zastanowić. Z uwagi na to, że mam małą sypialnię, zdecydowałem się na kupno łóżka na wymiar. W sklepie https://senpo.pl/lozka/ na początku podałem dokładne wymiary mebla, a od ekspertów dostałem poradę w kwestii wyboru odpowiedniego materaca. Meble na wymiar są idealne do mniejszych pomieszczeń i właśnie dlatego często kupuję je do mojego niedużego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń